Запис Детальніше

Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
 
Creator Татаринцева, А.С.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Исследованы тенденции функционирования отечественных туристических предприятий, доказана необходимость налаживания партнерского взаимодействия между ними в условиях глобализации и интернационализации национального рынка. Проанализирован процесс создания и реализации туристических продуктов, выявлены основные типы партнерских взаимосвязей, формирование которых является залогом эффективности функционирования туристических предприятий.
Досліджено тенденції функціонування вітчизняних туристичних підприємств, доведено необхідність налагодження партнерської взаємодії між ними в умовах глобалізації і інтернаціоналізації національного ринку. Проаналізовано процес створення і реалізації туристичних продуктів, виявлено основні типи партнерських взаємозв'язків, формування яких є запорукою ефективності функціонування туристичних підприємств.
 
Date 2016-10-24T16:52:06Z
2016-10-24T16:52:06Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів / А.С. Татаринцева // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 2. — С. 57-63. — Бібліогр.: 8 назв. — рос.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107717
 
Language ru
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України