Формування стратегії розвитку машинобудівних підприємств в умовах євроінтеграції
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування стратегії розвитку машинобудівних підприємств в умовах євроінтеграції
|
|
Creator |
Головач, О.А.
|
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
В статті розроблено підхід до формування стратегії розвитку машинобудівних підприємств в умовах євроінтеграції, що базується на комбінуванні двох типів сценаріїв - диверсифікації та переорієнтації на ринки ЄС, та пов’язує загальний розвиток підприємства зі специфічними цільовими показниками, які відображають особливості завдань, що стоять перед вітчизняним машинобудівним підприємством в умовах євроінтеграції. Використання цього підходу забезпечує цілепокладання, прогнозування і планування заходів щодо досягнення показ- ників розвитку машинобудівного підприємства.
В статье разработан подход к формированию стратегии развития машиностроительных предприятий в условиях евроинтеграции, который базируется на комбинировании двух типов сценариев - диверсификации и переориентации на рынки ЕС, и связывает общее развитие предприятия со специфическими целевыми показателями, которые отображают особенности заданий, которые стоят перед отечественным машиностроительным предприятием в условиях евроинтеграции. Использование этого подхода обеспечивает целеполагание, прогнозирование и планирование мероприятий по достижению показателей развития машиностроительного предприятия. In the article the strategy method of upgrading to Ukrainian machine-building enterprises under the conditions of European integration was developed. The method is based on combining of two types of scenarios - diversification and changing of orientation to the markets of EU. A method binds general development of enterprise to the specific having a special purpose indexes. Having a special purpose indexes represent the features of tasks which stand before a domestic machine-building enterprise under the conditions of European integration. The use of this method provides a teleologism, prognostication and planning of measures on achievement of indexes of development of machine-building enterprises. |
|
Date |
2016-10-24T15:06:38Z
2016-10-24T15:06:38Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Формування стратегії розвитку машинобудівних підприємств в умовах євроінтеграції / О.А. Головач // Економічний вісник Донбасу. — 2016. — № 2 (44). — С. 149-152. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1817-3772 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107707 338.45:621:339.92 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Економічний вісник Донбасу
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|