Маркетингове управління споживачами послуг
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингове управління споживачами послуг
|
|
Creator |
Трайно, Вікторія Миколаївна
Перебийніс, Василь Іванович |
|
Subject |
маркетинг, маркетингове управління, маркетинг послуг, управління споживачами, ресторанне господарство
|
|
Description |
У монографії викладено теоретико-методологічні, методичні та практичні аспекти маркетингового управління споживачами послуг. Розкрито основні напрями стратегічного управління підприємствами, що надають послуги, розвитку маркетингового управління споживачами послуг, формування матриці їх привабливості.
|
|
Publisher |
Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
|
|
Date |
2016-10-25T08:56:55Z
2016-10-25T08:56:55Z 2015 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Маркетингове управління споживачами послуг : монографія. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – 323 с.
978-966-184-185-6 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4922 |
|
Language |
ua
|
|