Запис Детальніше

Маркетингове управління споживачами послуг

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове управління споживачами послуг
 
Creator Трайно, Вікторія Миколаївна
Перебийніс, Василь Іванович
 
Subject маркетинг, маркетингове управління, маркетинг послуг, управління споживачами, ресторанне господарство
 
Description У монографії викладено теоретико-методологічні, методичні та практичні аспекти маркетингового управління споживачами послуг. Розкрито основні напрями стратегічного управління підприємствами, що надають послуги, розвитку маркетингового управління споживачами послуг, формування матриці їх привабливості.
 
Publisher Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
 
Date 2016-10-25T08:56:55Z
2016-10-25T08:56:55Z
2015
 
Type Book
 
Identifier Маркетингове управління споживачами послуг : монографія. – Полтава : ПУЕТ, 2015. – 323 с.
978-966-184-185-6
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4922
 
Language ua