Запис Детальніше

Мотивація в системі маркетингового управління споживачами

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мотивація в системі маркетингового управління споживачами
МОТИВАЦИЯ В СИСТЕМЕ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЯМИ
MOTIVATION IN THE CONSUMERS MARKETING MANAGEMENT SYSTEM
 
Creator Трайно, Вікторія Миколаївна
Перебийніс, Василь Іванович
 
Subject маркетинг, маркетингове управління, мотивація, потреба, мотив, споживач.
 
Description У статті розглянуто наукові основи теорії і практики мотивації
споживачів. Узагальнені погляди дослідників на процес мотивації як складової
маркетингового управління споживачами послуг.
 
Publisher Поділ. держ. аграр.-техніч. ун-т, Хмельниц. екон. ун-т, Ін-т екон., технологій і підприємництва
 
Date 2016-10-25T09:42:04Z
2016-10-25T09:42:04Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Інноваційна економіка. – 2011. – № 4 (23). – С. 232–235.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4923
 
Language ua
 
Relation ;2011, № 4 (23)