Мотивація в системі маркетингового управління споживачами
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Мотивація в системі маркетингового управління споживачами
МОТИВАЦИЯ В СИСТЕМЕ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЯМИ MOTIVATION IN THE CONSUMERS MARKETING MANAGEMENT SYSTEM |
|
| Creator |
Трайно, Вікторія Миколаївна
Перебийніс, Василь Іванович |
|
| Subject |
маркетинг, маркетингове управління, мотивація, потреба, мотив, споживач.
|
|
| Description |
У статті розглянуто наукові основи теорії і практики мотивації споживачів. Узагальнені погляди дослідників на процес мотивації як складової маркетингового управління споживачами послуг. |
|
| Publisher |
Поділ. держ. аграр.-техніч. ун-т, Хмельниц. екон. ун-т, Ін-т екон., технологій і підприємництва
|
|
| Date |
2016-10-25T09:42:04Z
2016-10-25T09:42:04Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Інноваційна економіка. – 2011. – № 4 (23). – С. 232–235.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4923 |
|
| Language |
ua
|
|
| Relation |
;2011, № 4 (23)
|
|