Запис Детальніше

Історичний бекграунд розвитку навчання на дослідницькій основі у вітчизняній системі вищої освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15315/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/37/
 
Title Історичний бекграунд розвитку навчання на дослідницькій основі у вітчизняній системі вищої освіти
Исторический бэкграунд развития обучения на исследовательской основе в отечественной системе высшего образования
Historical background of development of research-based training in national system of higher education
 
Creator Павлюк, Роман Олександрович
 
Subject Index Copernicus
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті здійснено ретроспективний аналіз історичного підґрунтя розвитку навчання на дослідницькій основі у вітчизняній системі вищої освіти. На основі аналізу ключових позицій реформування системи вищої освіти виокремлено провідні чинники, які сприяли/перешкоджали цілісній системі побудови університетської освіти, інтеграції науки та освіти та запровадження навчання на дослідницькій основі. Проаналізовано погляди вітчизняних учених на проблему інтеграції науки та освіти у вищих навчальних закладах. Досліджено основні нововведення кожної із аналізованих реформ відповідного історичного періоду та виокремлено основні поступальні кроки до запровадження навчання на дослідницькій основі.
В статье осуществлен ретроспективный анализ исторической основы развития обучения на исследовательской основе в национальной системе высшего образования. На основе анализа ключевых позиций реформирования системы высшего образования выделены ведущие факторы, которые способствовали/препятствовали целостной системе построения университетского образования, интеграции науки и образования и введению обучения на исследовательской основе. Проанализированы взгляды отечественных ученых на проблему интеграции науки и образования в высших учебных заведениях. Исследованы основные нововведения каждой из рассматриваемых реформ соответствующего исторического периода и выделены основные поступательные шаги к внедрению обучения на исследовательской основе.
This article presents a retrospective analysis of the historical background of development of research-based learning in the system of national higher education. Based on analysis of key reform’s positions of higher education were singled out leading factors that contributed/hampered the construction of an integrated system of university education, integration of science and education and implementation of research-based training. It was analyzed the views of national scientists on the issue of integration of science and education in universities. The basic innovations of each of the analyzed reform corresponding historical period are investigated and were singled out major progressive steps to introduce research-based training.
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2016-10
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15315/1/R_Pavliuk_MV_10_FLD_FLIA.pdf
Павлюк, Роман Олександрович (2016) Історичний бекграунд розвитку навчання на дослідницькій основі у вітчизняній системі вищої освіти Молодий вчений, 10 (37). с. 277-281. ISSN 2304-5809