Запис Детальніше

Формування математичних понять в учнів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15318/
 
Title Формування математичних понять в учнів початкової школи
Формирования математических понятий у учащихся начальной школы
Formation of mathematical concepts to elementary school students
 
Creator Романенко, Людмила Віталіївна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розкрито алгоритм засвоєння математичних понять молодшими школярами: підведення під поняття; вибір необхідних і достатніх ознак для розпізнавання об’єкта; виведення наслідків. Це допоможе вчителю керувати складним процесом засвоєння математичних понять через чіткі уявлення про їх обсяг і зміст, уміння застосовувати ці поняття в процесі математичної діяльності учнів.
В статье раскрыто алгоритм усвоения математических понятий младшими школьниками: подведение под понятие; выбор необходимых и достаточных признаков для распознавания объекта; выведение следствий. Это поможет учителю управлять сложным процессом усвоения математических понятий через четкие представления о их объем и содержание, умение применять эти понятия в процессе математической деятельности учащихся.
In the article the algorithm of mastering mathematical concepts younger students, under the concept of supply; selection of necessary and sufficient features for object recognition; inference. This will help the teacher to manage the complex process of assimilation of mathematical concepts through clear idea of their scope and content, the ability to apply these concepts in the mathematical activity of pupils.
 
Date 2016-10-20
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15318/1/L_Romanenko_PO_IPP.pdf
Романенко, Людмила Віталіївна (2016) Формування математичних понять в учнів початкової школи Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої Дню початкової освіти. с. 130-131.