Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Іваннікова, Марина Миколаївна
Карпенко, Наталія Володимирівна
 
Subject маркетинг
конкурентні переваги
маркетингові інновації
лояльність споживачів
промисловий маркетинг
 
Publisher СумДУ
 
Date 2016-10-26T07:02:31Z
2016-10-26T07:02:31Z
2011-09-29
 
Type Article
 
Identifier Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу"
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4938
 
Language ua