МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВА ПАРАДИГМА ІННОВАЦІЙНИХ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Іваннікова, Марина Миколаївна
Карпенко, Наталія Володимирівна |
|
Subject |
маркетинг
конкурентні переваги маркетингові інновації лояльність споживачів промисловий маркетинг |
|
Publisher |
СумДУ
|
|
Date |
2016-10-26T07:02:31Z
2016-10-26T07:02:31Z 2011-09-29 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу"
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4938 |
|
Language |
ua
|
|