Запис Детальніше

Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізу

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізу
 
Creator Іваннікова, Марина Миколаївна
 
Subject маркетинг
конкурентні переваги
SWOT-аналіз
маркетингові стратегії
 
Description В статті розглянуто процес стратегічного управління конкурентними перевагами підприємства легкої промисловості України шляхом використання SWOT-аналізу. На прикладі ЗАТ Полтавська фірма «Ворскла» визначені сильні та слабкі сторони підприємства а також можливості та загрози з боку ринкового середовища. Спираючись на результати аналізу виявлені існуючі конкурентні переваги підприємства та шляхи їх утримання. Запропонована стратегія подальшого розвитку підприємства з використанням конкурентних переваг, яка надасть йому низку переваг та можливості зростання.
 
Publisher СумДУ
 
Date 2016-10-26T07:12:16Z
2016-10-26T07:12:16Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Механізм регулювання економіки, 2008, № 4, Том 2, с. 203-209
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4940
 
Language ua