Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізу
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізу
|
|
Creator |
Іваннікова, Марина Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг
конкурентні переваги SWOT-аналіз маркетингові стратегії |
|
Description |
В статті розглянуто процес стратегічного управління конкурентними перевагами підприємства легкої промисловості України шляхом використання SWOT-аналізу. На прикладі ЗАТ Полтавська фірма «Ворскла» визначені сильні та слабкі сторони підприємства а також можливості та загрози з боку ринкового середовища. Спираючись на результати аналізу виявлені існуючі конкурентні переваги підприємства та шляхи їх утримання. Запропонована стратегія подальшого розвитку підприємства з використанням конкурентних переваг, яка надасть йому низку переваг та можливості зростання.
|
|
Publisher |
СумДУ
|
|
Date |
2016-10-26T07:12:16Z
2016-10-26T07:12:16Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Механізм регулювання економіки, 2008, № 4, Том 2, с. 203-209
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4940 |
|
Language |
ua
|
|