Запис Детальніше

АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Іваннікова, Марина Миколаївна
 
Subject маркетинг
конкурентні переваги
конкурентоспроможність
SWOT-аналіз
 
Description В статті розглянуто проблеми функціонування підприємств в сучасних умовах економіки країни. Визначено основні вимоги до підвищення конкурентоспроможності
вітчизняних підприємств, які полягають у формуванні та утриманні стійких
конкурентних переваг. Виявлено, що процес формування конкурентних переваг
підприємства має бути чітко структурованим, що надасть змогу підприємству набути
стійкості його конкурентним перевагам. В результаті дослідження виявлено та
визначено алгоритм пошуку та утримання конкурентних переваг підприємства.
Доведено, що чітка послідовність визначення конкурентних переваг підприємства надасть їм стійкості та стабільності.
 
Date 2016-10-26T07:18:20Z
2016-10-26T07:18:20Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Маркетинг: теорія і практика. - 2008. - №14. - с. 97-101
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4941
 
Language ua