АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АЛГОРИТМ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Іваннікова, Марина Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг
конкурентні переваги конкурентоспроможність SWOT-аналіз |
|
Description |
В статті розглянуто проблеми функціонування підприємств в сучасних умовах економіки країни. Визначено основні вимоги до підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, які полягають у формуванні та утриманні стійких конкурентних переваг. Виявлено, що процес формування конкурентних переваг підприємства має бути чітко структурованим, що надасть змогу підприємству набути стійкості його конкурентним перевагам. В результаті дослідження виявлено та визначено алгоритм пошуку та утримання конкурентних переваг підприємства. Доведено, що чітка послідовність визначення конкурентних переваг підприємства надасть їм стійкості та стабільності. |
|
Date |
2016-10-26T07:18:20Z
2016-10-26T07:18:20Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетинг: теорія і практика. - 2008. - №14. - с. 97-101
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4941 |
|
Language |
ua
|
|