ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
|
|
Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
|
|
Subject |
маркетинг, заготівельно-переробні підприємства, система
|
|
Description |
У статті розглянуто найбільш пріоритетні перспективи щодо впровадження маркетингу в заготівельно-переробні підприємства системи споживчої кооперації України та шляхи розв’язання цієї проблеми. |
|
Date |
2016-10-26T07:20:10Z
2016-10-26T07:20:10Z 2016-10-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4942
|
|
Language |
ua
|
|
Relation |
випуск 1 (33);
|
|