Запис Детальніше

ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ В ЗАГОТІВЕЛЬНО-ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ СИСТЕМИ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
 
Creator Бондаренко, Вікторія Михайлівна
 
Subject маркетинг, заготівельно-переробні підприємства, система
 
Description У статті розглянуто найбільш пріоритетні перспективи щодо впровадження
маркетингу в заготівельно-переробні підприємства системи споживчої
кооперації України та шляхи розв’язання цієї проблеми.
 
Date 2016-10-26T07:20:10Z
2016-10-26T07:20:10Z
2016-10-26
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4942
 
Language ua
 
Relation випуск 1 (33);