BSC ЯК МЕТОД ФОРМУQ ВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМИ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
BSC ЯК МЕТОД ФОРМУQ ВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМИ
|
|
Creator |
Іваннікова, Марина Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг
конкурентні переваги Balanced Scorecard конкурентні стратегії |
|
Description |
В основі конкурентних переваг ле жать ресурси фірми — фінансові, кад рові, інформаційні, технічні, техно логічні, управлінські, організаційні. Цілеспрямовані зміни технології, пе рехід на нові види продукції природ но спричиняють зміни потреб у ре сурсах |
|
Publisher |
УАМ
|
|
Date |
2016-10-26T07:29:21Z
2016-10-26T07:29:21Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
«Маркетинг в Україні», № 6 (46), листопад грудень, 2007 р. - с. 11-12
1606 3732 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4943 |
|
Language |
ua
|
|