Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ
 
Creator Іваннікова, Марина Миколаївна
 
Subject маркетингове управління
конкурентні переваги
лояльність споживачів
програми лояльності
матриця ключових умов лояльності
 
Description У статті розглядаються теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо розроблення та запровадження програми лояльності споживачів до продукції підприємств легкої промисловості. Проведені моніторингові дослідження підприємств Полтавського регіону, що спеціалізуються на виробництві трикотажних виробів, дозволили визначити за допомогою запропонованої матриці ключових умов лояльності споживачів стратегічні засади для коригування програм лояльності.
 
Publisher СумДУ
 
Date 2016-10-26T07:41:26Z
2016-10-26T07:41:26Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій", 2014, №3 - с. 62-70.
2227-6718 (on-line)
2218-4511 (print)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4944
 
Language ua