МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ
|
|
Creator |
Іваннікова, Марина Миколаївна
|
|
Subject |
маркетингове управління
конкурентні переваги лояльність споживачів програми лояльності матриця ключових умов лояльності |
|
Description |
У статті розглядаються теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації щодо розроблення та запровадження програми лояльності споживачів до продукції підприємств легкої промисловості. Проведені моніторингові дослідження підприємств Полтавського регіону, що спеціалізуються на виробництві трикотажних виробів, дозволили визначити за допомогою запропонованої матриці ключових умов лояльності споживачів стратегічні засади для коригування програм лояльності.
|
|
Publisher |
СумДУ
|
|
Date |
2016-10-26T07:41:26Z
2016-10-26T07:41:26Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій", 2014, №3 - с. 62-70.
2227-6718 (on-line) 2218-4511 (print) http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4944 |
|
Language |
ua
|
|