Запис Детальніше

Основні форми кобрендингу

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні форми кобрендингу
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, маркетингові комунікації, кобрендинг
 
Description Розглянуто сутність та основні форми кобрендингу
 
Publisher ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
 
Date 2016-10-26T08:54:32Z
2016-10-26T08:54:32Z
2012-04
 
Type Thesis
 
Identifier Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України : збірник наукових праць за матеріалами II Міжнар. наук-практ. інтернет-конф. (Полтава, 11-12 квітня 2012 р.). – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2012. – С. 216-219.
978-966-184-173-3
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4946
 
Language ua