Запис Детальніше

Принципи застосування основних комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи застосування основних комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, підприємство, комунікації, принципи застосування маркетингових комунікацій
 
Description Визначено сутність і засоби маркетингових комунікацій, досліджено основні принципи застосування маркетингових комунікацій у діяльності підприємств.
 
Publisher Пржемишль : Nauka i studia
 
Date 2016-10-26T11:14:51Z
2016-10-26T11:14:51Z
2007-11
 
Type Thesis
 
Identifier Wiadomosci naukowej mysli – 2007: Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (Пржемишль, 1-15 листопада 2007 р). – Пржемишль : Nauka i studia, 2007. – Т. 2. – С. 23-26.
978-966-8736-06-3
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4951
 
Language ua