Принципи застосування основних комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи застосування основних комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації
|
|
Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Маркетинг, підприємство, комунікації, принципи застосування маркетингових комунікацій
|
|
Description |
Визначено сутність і засоби маркетингових комунікацій, досліджено основні принципи застосування маркетингових комунікацій у діяльності підприємств.
|
|
Publisher |
Пржемишль : Nauka i studia
|
|
Date |
2016-10-26T11:14:51Z
2016-10-26T11:14:51Z 2007-11 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Wiadomosci naukowej mysli – 2007: Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (Пржемишль, 1-15 листопада 2007 р). – Пржемишль : Nauka i studia, 2007. – Т. 2. – С. 23-26.
978-966-8736-06-3 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4951 |
|
Language |
ua
|
|