Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств
|
|
| Creator |
Пономарьов, О.С.
|
|
| Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
| Description |
Основною метою статті є дослідження необхідності розробки маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері як умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств. |
|
| Date |
2016-10-26T20:40:20Z
2016-10-26T20:40:20Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств / О.С. пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 7-9. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107893 334.02:631.1.027 |
|
| Language |
uk
|
|
| Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
| Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|