Запис Детальніше

Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств
 
Creator Пономарьов, О.С.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description Основною метою статті є дослідження необхідності розробки
маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері як умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій
аграрних підприємств.
 
Date 2016-10-26T20:40:20Z
2016-10-26T20:40:20Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств / О.С. пономарьов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 7-9. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107893
334.02:631.1.027
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України