Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами
|
|
Creator |
Мироненко, І.І.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Метою статті є побудова системи управління взаємовідносинами промислового підприємства зі споживачами на засадах маркетингу взаємовідносин, який являє собою цілісну систему методів та інструментів, спрямованих на реалізацію стратегічних і тактичних заходів при формуванні та управлінні. |
|
Date |
2016-10-26T19:53:04Z
2016-10-26T19:53:04Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Використання функціонального підходу у систематизації відносин промислових підприємств зі споживачами / І.І. Мироненко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 238. — С. 62-64. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107868 325.2.4.10 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|