Розвиток уяви дошкільника в ігровій діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15352/
|
|
Title |
Розвиток уяви дошкільника в ігровій діяльності
Развитие воображения дошкольника в игровой деятельности The development of the preschool child's imagination in gaming activities |
|
Creator |
Метелюк, Валентина Іванівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Зміст статті привертає увагу до проблеми розвитку уяви дошкільника - важливого пізнавального процесу, що тісно переплетений з грою, провідною діяльністю віку та пронизуючи усі сторони життєдіяльності дитини, створює передумови для успішного формування особистості дитини, її мотиваційної сфери, передумов творчості.
Содержание статьи привлекает внимание к проблеме развития воображения дошкольника - важного познавательного процесса, тесно переплетенный с игрой, ведущей деятельностью возраста и пронизывая все стороны жизнедеятельности ребенка, создает предпосылки для успешного формирования личности ребенка, его мотивационной сферы, предпосылок творчества. The content of the article draws attention to the problem of the development of the preschool child's imagination - an important cognitive process, is closely intertwined with the game, leading activities and age permeating all aspects of a child's function, creates the preconditions for the successful formation of the child's personality, his motivational sphere, creation of preconditions. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15352/1/V_Meteluk_RUDVID_2016_PI.pdf
Метелюк, Валентина Іванівна (2016) Розвиток уяви дошкільника в ігровій діяльності Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 4 (12). с. 113-123. ISSN 2072-4772 |
|