Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст.
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст.
п.1.5 Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства |
|
Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
|
|
Description |
У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств України.
|
|
Publisher |
Київ: Цент учбової літератури
|
|
Date |
2016-10-28T06:57:53Z
2016-10-28T06:57:53Z 2016 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Бондаренко В.М. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н. В. Карпенко. – Київ: Цент учбової літератури, 2016.– 252 с. (с. 56-65).
978-617-673-464-2 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4975 |
|
Language |
ua
|
|