Запис Детальніше

Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст.

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст.
п.1.5 Теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства
 
Creator Бондаренко, Вікторія Михайлівна
 
Description У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств України.
 
Publisher Київ: Цент учбової літератури
 
Date 2016-10-28T06:57:53Z
2016-10-28T06:57:53Z
2016
 
Type Book chapter
 
Identifier Бондаренко В.М. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н. В. Карпенко. – Київ: Цент учбової літератури, 2016.– 252 с. (с. 56-65).
978-617-673-464-2
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4975
 
Language ua