Запис Детальніше

Журналістська освіта : теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15376/
 
Title Журналістська освіта : теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів
ЖУРНАЛІСТСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ : ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ФОРМИРОВАНИЮ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО МЫШЛЕНИЯ ТЕЛЕВИЗИОННЫХ РЕПОРТЕРОВ
EDUCATION IN JOURNALISM: THEORETICAL APPROACHES TO THE FORMATION OF PROFESSIONAL THINKING OF TELEVISION REPORTERS
 
Creator Лісневська, Аліна Леонідівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description В статті розглядаються тенденції розвитку системи вищої журналістської освіти, в якій виняткового значення набуває підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців засобів масової інформації, а саме журналістів-телерепортерів. Педагогічна теорія сьогодні відмовляється від абсолютного освітнього ідеалу (усебічно розвиненої особистості) і переходить до нового ідеалу – максимального розвитку здібностей людини до саморегуляції й самоосвіти. Суть удосконалення процесу фахової підготовки журналіста-телерепортера щільно пов’язана з формуванням професійного мислення фахівця.
В статье рассматриваются тенденции развития системы высшего профессионального образования (журналистского), в которой исключительное значение приобретает профессиональная компетентность будущих специалистов средств массовой информации, а именно журналистов-телерепортеров. Педагогическая теория сегодня отказывается от абсолютного образовательного идеала (всесторонне развитой личности) и переходит к новому идеалу – максимальному развитию способностей человека к саморегуляции и самообразованию. Суть усовершенствования процесса профессиональной подготовки журналиста-телерепортера плотно связана с формированием профессионального мышления специалиста.
The article deals with the trends of higher professional training (education in journalism). Enhancing professional competence of mass media specialists, such as journalists and television reporters, is becoming increasingly important. Modern educational theory rejects an absolute educational ideal (all-round man) and moves to a new ideal – the maximum development of self-directedness and self-education abilities. At the core of improvement of the professional training of journalists and television reporters lies the formation of their universal professional thinking.
 
Publisher Едельвейс
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15376/1/L_Lisnevska_JOTPPMTR_IJ.pdf
Лісневська, Аліна Леонідівна (2016) Журналістська освіта : теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів Неперервна професійна освіта : теорія та практика (46-47). с. 12-16. ISSN 1609-8595