Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
|
|
Creator |
Мальчик, М.В.
Мартинюк, О.В. |
|
Subject |
Наукові статті
|
|
Description |
У статті обґрунтовується можливість використання концепції «екологічного маркетингу» з теоретичної та практичної точок зору, розглядається привабливість ринку «зелених» товарів, проблеми його розвитку і важливість для сучасного суспільства.
В статье обосновывается возможность использования концепции «экологического маркетинга» с теоретической и практической точек зрения, рассматривается привлекательность рынка «зеленых» товаров, проблемы его развития и важность для современного общества. In the article we point out the possibility of using the concept of "ecological marketing" with a theoretical and practical point of view; the attractiveness of "green" products market is considered, problems of its development and importance to modern society are revealed. |
|
Date |
2016-10-30T17:24:49Z
2016-10-30T17:24:49Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 59-62. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108137 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник економічної науки України
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|