Запис Детальніше

Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах
 
Creator Мальчик, М.В.
Мартинюк, О.В.
 
Subject Наукові статті
 
Description У статті обґрунтовується можливість використання концепції «екологічного маркетингу» з теоретичної та практичної точок зору, розглядається привабливість ринку «зелених» товарів, проблеми його розвитку і важливість для сучасного суспільства.
В статье обосновывается возможность использования концепции «экологического маркетинга» с теоретической и практической точек зрения, рассматривается привлекательность рынка «зеленых» товаров, проблемы его развития и важность для современного общества.
In the article we point out the possibility of using the concept of "ecological marketing" with a theoretical and practical point of view; the attractiveness of "green" products market is considered, problems of its development and importance to modern society are revealed.
 
Date 2016-10-30T17:24:49Z
2016-10-30T17:24:49Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Парадигма формування та розвитку «зеленого маркетингу» в сучасних умовах / М.В. Мальчик, О.В. Мартинюк // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 2 (29). — С. 59-62. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/108137
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України