Запис Детальніше

До попередніх результатів започаткованого аналізу провідного міжнародного досвіду з вивчення теоретичних засад розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету як інтегративного чинника формування академічної еліти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704753/
 
Title До попередніх результатів започаткованого аналізу провідного міжнародного досвіду з вивчення теоретичних засад розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету як інтегративного чинника формування академічної еліти
К предварительным результатам начального анализа ведущего международного опыта изучения теоретических основ развития риторико-коммуникативной культуры современного университета как интегративного фактора формирования академической элиты
To the previous results of the initiated analysis for leading international experience on the study of theoretical basis of the contemporary university rhetoric-communicative culture as an integrative factor for the academic elite formation
 
Creator Щербакова, Олена Анатоліївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті подано попередні результати започаткованого аналізу провідного міжнародного досвіду з вивчення теоретичних засад розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету як інтегративного фактора формування академічної еліти. Роботу виконано на спробах синтезу виокремлених вітчизняних і зарубіжних міждисциплінних риторикознавчих заходів (передусім – новітніх (2015–2016 рр.) конференцій із риторики) у системі вищої освіти й науки. Уперше відображено деякі узагальнені фактографічні відомості щодо діяльності риторикознавчих інституцій (товариств, асоціацій чи інших організацій), котрі активно запроваджують дискурс з актуальних освітніх проблем в Україні, Європі і світі. Це дає можливість виявити географічні місця дислокацій заснованих наукових шкіл, визначити головні напрями і завдання риторикознавчих ініціювань. Також це дозволяє розширити джерельну базу і тематичне коло наукових уподобань риторів – представників університетської й академічної еліти початку ХХІ століття з Аргентини, Бельгії, Великої Британії, Греції, Данії, Італії, Канади, Кіпру, Німеччини, Польщі, Росії, Словенії, США, України, Франції й ін. країн.
В статье представлены предварительные результаты начального анализа ведущего международного опыта изучения теоретических основ развития риторико-коммуникативной культуры современного университета как интегративного фактора формирования академической элиты. Работа выполнена на попытках синтеза выявленных отечественных и зарубежных междисциплинных риториковедческих мероприятий (прежде всего – новейших (2015–2016 гг.) конференций по риторике) в системе высшего образования и науки. Впервые отображены некоторые обобщенные фактографические сведения о деятельности риториковедческих институций (товариществ, ассоциаций, иных организаций), которые активно внедряют дискурс по актуальным образовательным проблемам в Украине, Европе и мире. Это дает возможность выявить географические места дислокаций учрежденных научных школ, определить главные направления и задачи риториковедческих инициатив. Также это позволяет расширить библиографический перечень источников и тематический круг научных интересов риторов – представителей университетской и академической элиты начала ХХІ века из Аргентины, Бельгии, Великой Британии, Германии, Греции, Дании, Италии, Канады, Кипра, Польши, России, Словении, США, Украины, Франции и др.
In the article of the previous results of initiated analysis for leading international experience on the study of theoretical basis of the contemporary university rhetoric-communicative culture as an integrative factor for the academic elite formation are revealed for the first time. This work has been carried out while trying to synthesize major Ukrainian and foreign rhetoric science events (first of all-the latest (2015–2016) conferences on rhetoric) and publications in the higher education and science system. For the first time some generalized factual information concerning the activities of rhetoric science institutions, societies, associations or other organizations that are actively implementing discourse on important educational issues in Ukraine, Europe and the world are displayed. This makes it possible to identify based research schools geographical places of dislocation, to determine the main directions and tasks of rhetoric science initiatives. It also allows us to expand the source base and range of rhetoricians’ scientific interests – representatives of university and academic elites of the XXI st century from many countries – Argentina, Belgium, Canada, Cyprus, Denmark, France, Greece, Germany, the Great Britain, Italy, Poland, Russia, Slovenia, Ukraine, the USA.
 
Publisher Гнозис
 
Contributor Маноха, І. П.
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704753/1/PDF%D0%A9%D0%B5%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%20%D0%94%D0%BE%D0%9F%D0%BE%D0%BF%D0%A0%D0%B5%D0%B7_%D0%A0%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8_2015%20-%20%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%8F.pdf
Щербакова, Олена Анатоліївна (2015) To the previous results of the initiated analysis for leading international experience on the study of theoretical basis of the contemporary university rhetoric-communicative culture as an integrative factor for the academic elite formation Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – Том IІІ (63): Темат. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 1 (36). pp. 237-249. ISSN 978-966-2760-18-7