Роль маркетингу в управлінні змінами підприємства
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Роль маркетингу в управлінні змінами підприємства
|
|
| Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
|
|
| Subject |
маркетинг , підприємство
|
|
| Publisher |
Полтава : ПУЕТ
|
|
| Date |
2016-10-31T06:45:36Z
2016-10-31T06:45:36Z 2015-05-29 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково- практичної конференції (м. Полтава, 28–29 травня 2015 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2015.с. 31-33
978-966-184-210-5 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5002 |
|
| Language |
ua
|
|