Запис Детальніше

Компетентнісний підхід до проблеми анкетування вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15378/
 
Title Компетентнісний підхід до проблеми анкетування вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти
COMPETENCE APPROACH TO THE PROBLEM OF THE SURVEY OF TEACHERS OF JUNIOR CLASSES IN THE SYSTEM OF POSTGRADUATE EDUCATION
КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД К ПРОБЛЕМЕ АНКЕТИРОВАНИЯ УЧИТЕЛЕЙ МЛАДШИХ КЛАССОВ В СИСТЕМЕ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
 
Creator Шопіна, Марина Олександрівна
 
Subject РИНЦ
 
Description У даній статті розглядається особливості компетентнісного підходу до проведення анкетування вчителів початкових класів. Розглянуто актуальні питання до організації навчальної діяльності дитини молодшого шкільного віку. Представлено рекомендації за результатами анкетування для вчителів початкових класів.
This article reviews the peculiarities of competence based approach to conducting a survey of primary school teachers. They discussed topical issues in the educational activity of the child of primary school age. This article presents the recommendations on the results of the questionnaire for primary school teachers.
В данной статье рассматривается особенности компетентностного подхода к проведению анкетирования учителей начальных классов. Рассмотрены актуальные вопросы в организации учебной деятельности ребенка младшего школьного возраста. Представлены рекомендации по результатам анкетирования для учителей начальных классов.
 
Publisher Первый независивый научный вестник, перспективне направления развития современной науки
 
Date 2016
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15378/1/M_Shopina_PNNV_8_2016_IPPO.pdf
Шопіна, Марина Олександрівна (2016) Компетентнісний підхід до проблеми анкетування вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти Перспективные направления развития современной науки, 2 (9-10). с. 57-61. ISSN 2543-2670