ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРПРОДУКТУ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРПРОДУКТУ
|
|
Creator |
Сагалакова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
життевий цикл
туристичний продукт стратегія управління |
|
Publisher |
Інтерграфіка
|
|
Date |
2013-01-21T18:13:32Z
2013-01-21T18:13:32Z 2012-11-20 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Теорія і практика забезпечення ефективного розвитку суб’єктів ринку: матеріали I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 листопада 2012 р. – Полтава: ІнтерГрафіка, 2012. – С. 55-57.
978-966-8419-64-5 http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/1125 |
|
Language |
ua
|
|