Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРПРОДУКТУ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТУРПРОДУКТУ
 
Creator Сагалакова, Наталія Олександрівна
 
Subject життевий цикл
туристичний продукт
стратегія управління
 
Publisher Інтерграфіка
 
Date 2013-01-21T18:13:32Z
2013-01-21T18:13:32Z
2012-11-20
 
Type Thesis
 
Identifier Теорія і практика забезпечення ефективного розвитку суб’єктів ринку: матеріали I Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 20 листопада 2012 р. – Полтава: ІнтерГрафіка, 2012. – С. 55-57.
978-966-8419-64-5
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/1125
 
Language ua