Запис Детальніше

Інвестиційна політика підприємств торгівлі: чинники та умови забезпечення ефективності

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інвестиційна політика підприємств торгівлі: чинники та умови забезпечення ефективності
 
Creator Березін, Олександр Вікторович
 
Subject господарська діяльність
інвестиційна політика
інвестиційні ресурси
підприємства торгівлі
соціально-економічний розвиток регіону
споживчий ринок
 
Description Розглядаються підходи до обґрунтування інвестиційної політики торговельних підприємств як вагомої складової стратегії розвитку таких суб’єктів ринку. Наголошується на тому, що інвестиційна політика підприємств торгівлі нині не стала важливим пріоритетом їх господарської діяльності та інструментарієм формування економічної політики регіону. Невирішеність цієї проблеми зумовлює значну (а за окремими видами товарів – катастрофічну) залежність національного споживчого ринку від імпорту (це стосується як продовольчих, так і непродовольчих товарів). Одним з основних завдань при опрацюванні інвестиційної політики підприємствами торгівлі варто вважати визначення оптимальних балансів інвестиційних ресурсів, формування умов та створення механізмів для ефективного використання наявних інвестиційних ресурсів.
 
Publisher Львівська комерційна академія
 
Date 2015-07-02T12:54:00Z
2015-07-02T12:54:00Z
2015-06-30
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2735
 
Language ua
 
Relation Економічна;С. 54-57