Інвестиційна політика підприємств торгівлі: чинники та умови забезпечення ефективності
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інвестиційна політика підприємств торгівлі: чинники та умови забезпечення ефективності
|
|
Creator |
Березін, Олександр Вікторович
|
|
Subject |
господарська діяльність
інвестиційна політика інвестиційні ресурси підприємства торгівлі соціально-економічний розвиток регіону споживчий ринок |
|
Description |
Розглядаються підходи до обґрунтування інвестиційної політики торговельних підприємств як вагомої складової стратегії розвитку таких суб’єктів ринку. Наголошується на тому, що інвестиційна політика підприємств торгівлі нині не стала важливим пріоритетом їх господарської діяльності та інструментарієм формування економічної політики регіону. Невирішеність цієї проблеми зумовлює значну (а за окремими видами товарів – катастрофічну) залежність національного споживчого ринку від імпорту (це стосується як продовольчих, так і непродовольчих товарів). Одним з основних завдань при опрацюванні інвестиційної політики підприємствами торгівлі варто вважати визначення оптимальних балансів інвестиційних ресурсів, формування умов та створення механізмів для ефективного використання наявних інвестиційних ресурсів.
|
|
Publisher |
Львівська комерційна академія
|
|
Date |
2015-07-02T12:54:00Z
2015-07-02T12:54:00Z 2015-06-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2735
|
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Економічна;С. 54-57
|
|