Запис Детальніше

Ринкові механізми управління ціноутворенням туристичних підприємств

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринкові механізми управління ціноутворенням туристичних підприємств
Market mechanisms of pricing management of tourism enterprises
 
Creator Іванова, Валентина Василівна
Ivanova, Valentina
 
Subject pricing
tourism enterprise
management
usefulness of the tourism product
demand
price
modeling
ціноутворення
туристичне підприємство
управління
корисність туристичного продукту
попит
ціна
моделювання
 
Description The article offers to include the usefulness of the tourism product (services) for the consumers in the process of pricing management. The methods of game theory to identify the possible pricing strategies of the tourism enterprises are offered to use. The impact of the emergence of a new competitor on the pricing process is considered. The article provides an economic and mathematical analysis of the impact of prices on the productive performance of the tourism enterprises.
 
Date 2016-01-27T17:30:10Z
2016-01-27T17:30:10Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Іванова В. В. Ринкові механізми управління ціноутворенням туристичних підприємств / В. В. Іванова // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 294-299.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/2886
 
Language ua