Стратегія розвитку ВНЗ: маркетинговий аспект
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія розвитку ВНЗ: маркетинговий аспект
|
|
Creator |
Тягунова, Злата Олександрівна
Тягунова, Наталія Михайлівна |
|
Subject |
маркетинг
стратегія вищий навчальний заклад |
|
Description |
Розглянуто процес формування стратегії розвитку вищого навчального закладу на основі застосування інноваційного маркетингового інструментарію.
|
|
Publisher |
Київ: Цент учбової літератури
|
|
Date |
2016-10-26T20:15:32Z
2016-10-26T20:15:32Z 2016 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Тягунова З.О. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н. В. Карпенко. – Київ: Цент учбової літератури, 2016.– 252 с. (с. 184-196).
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4959 |
|
Language |
ua
|
|