Запис Детальніше

Стратегія розвитку ВНЗ: маркетинговий аспект

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія розвитку ВНЗ: маркетинговий аспект
 
Creator Тягунова, Злата Олександрівна
Тягунова, Наталія Михайлівна
 
Subject маркетинг
стратегія
вищий навчальний заклад
 
Description Розглянуто процес формування стратегії розвитку вищого навчального закладу на основі застосування інноваційного маркетингового інструментарію.
 
Publisher Київ: Цент учбової літератури
 
Date 2016-10-26T20:15:32Z
2016-10-26T20:15:32Z
2016
 
Type Book chapter
 
Identifier Тягунова З.О. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н. В. Карпенко. – Київ: Цент учбової літератури, 2016.– 252 с. (с. 184-196).
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4959
 
Language ua