Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємств
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємств
Науковий Вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. Серія "Економічні науки" 4 (35) 2009 (с.69-73) |
|
Creator |
Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Юрко, Ігор Вікторович |
|
Subject |
маркетинг,заготівельно-збутова політика, кооперативні підприємства, маркетингові підходи, заготівлі, збут
|
|
Publisher |
Полтава : Полтавський університет споживчої кооперації України
|
|
Date |
2016-11-01T07:31:53Z
2016-11-01T07:31:53Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5021
|
|
Language |
ua
|
|