Запис Детальніше

Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємств

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові підходи у формуванні заготівельно-збутової політики кооперативних підприємств
Науковий Вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. Серія "Економічні науки" 4 (35) 2009 (с.69-73)
 
Creator Бондаренко, Вікторія Михайлівна
Юрко, Ігор Вікторович
 
Subject маркетинг,заготівельно-збутова політика, кооперативні підприємства, маркетингові підходи, заготівлі, збут
 
Publisher Полтава : Полтавський університет споживчої кооперації України
 
Date 2016-11-01T07:31:53Z
2016-11-01T07:31:53Z
2009
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5021
 
Language ua