«Осердечення» змісту професійної підготовки як чинник особистісно-професійного зростання майбутніх педагогівдошкільної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15419/
http://www.seanewdiim.com p-ISSN 2308-5258 |
|
Title |
«Осердечення» змісту професійної підготовки як чинник особистісно-професійного зростання майбутніх педагогівдошкільної освіти «Осердечение» содержания личностно-профессионального роста будущих педагогов дошкольного образования» “Spiritualization” of person-professional growth content of future pre-school teachers |
|
Creator |
Половіна, Олена Анатоліївна
Гавриш, Наталія Василівна Барна, Христина |
|
Subject |
Index Copernicus
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу) |
|
Description |
Стаття присвячена реалізації особистісно зорієнтованого підходу в процесі професійної підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти, що пов’язане із забезпеченням пріоритетності принципу «осердечення» змісту професійної підготовки та передбачає у ході вивчення загальнопедагогічних дисциплін розгортання полілогів на основі спеціально відібраних текстів з метою наповнення складних наукових понять і категорій особистішими смислами професійної свідомості майбутніх педагогів. Для ілюстрації теоретичних позицій представлено аналітико-конструктивні завдання Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності і результати їх виконання студентами. The article is dedicated to the realization of person-oriented approach during professional preparation of future pre-school teachers. This process is linked to the guarantee of the priority of spiritualization principal and assumes discovery dialog on the basis of specially selected passages with the purpose of future educators awareness fulfillment with personable meaning of scientifically complicated concepts and categories. For the purpose of theoretical positions illustration, materials of the Ukrainian student Olympiad have been presented, in particular, analytical-constructive tasks and the performance results by the students. Статья посвящена реализации личностно-ориентированного подхода в процессе профессиональной подготовки будущих педагогов дошкольного образования, что связано с обеспечением приоритетности принципа «осердечения» содержания профессиональной подготовки и предполагает в ходе изучения общепедагогических дисциплин развертывание полилогов на основе специально отобранных текстов с целью наполнения личностными смыслами сложных научных понятий и категорий профессионального сознания будущих педагогов. Для иллюстрации теоретических позиций представлены аналитико-конструктивные задания Всеукраинской студенческой олимпиады по специальности и результаты их выполнения студентами. |
|
Publisher |
Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15419/1/PED_PSY_IV%2845%29_931.pdf
Половіна, Олена Анатоліївна та Гавриш, Наталія Василівна та Барна, Христина (2016) «Осердечення» змісту професійної підготовки як чинник особистісно-професійного зростання майбутніх педагогівдошкільної освіти Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, IV (45). с. 42-45. ISSN 2308-1996; 2308-5258 |
|