Запис Детальніше

Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агентства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агентства
 
Creator Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
 
Subject маркетинг, лобізм, лобіювання,
 
Description Лобізм в тій чи іншій формі практикується практично у всіх країнах.
 
Publisher «Центр учбової літератури», м. Київ
 
Date 2016-11-03T10:19:33Z
2016-11-03T10:19:33Z
2016-06
 
Type Book
 
Identifier Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред.
978-617-673-464-2
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5041
 
Language ua
 
Relation ;Лобіювання як додаткова діяльність рекламного агентства