Структура іміджу вищого навчального закладу
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Структура іміджу вищого навчального закладу
|
|
Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Маркетинг, вищий навчальний заклад, імідж
|
|
Description |
Досліджено основні елементи структури корпоративного іміджу, що визначають сприйняття вищого навчального закладу громадськістю.
|
|
Publisher |
К. : Центр учбової літератури
|
|
Date |
2016-11-03T06:39:03Z
2016-11-03T06:39:03Z 2016-06 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – К. : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. (фіксований власний внесок – 10 стор.)
978-617-673-464-2 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5037 |
|
Language |
ua
|
|