Запис Детальніше

Структура іміджу вищого навчального закладу

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структура іміджу вищого навчального закладу
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, вищий навчальний заклад, імідж
 
Description Досліджено основні елементи структури корпоративного іміджу, що визначають сприйняття вищого навчального закладу громадськістю.
 
Publisher К. : Центр учбової літератури
 
Date 2016-11-03T06:39:03Z
2016-11-03T06:39:03Z
2016-06
 
Type Other
 
Identifier Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – К. : Центр учбової літератури, 2016. – 252 с. (фіксований власний внесок – 10 стор.)
978-617-673-464-2
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5037
 
Language ua