ВИКОРИСТАННЯ КОГНІТИВНИХ СПОТВОРЕНЬ ДЛЯ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИКОРИСТАННЯ КОГНІТИВНИХ СПОТВОРЕНЬ ДЛЯ
|
|
Creator |
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
|
|
Subject |
марктинг,когнітивні спотворення, психологічний вплив
|
|
Description |
при використанні когнітивних спотворень в рекламі в комплексі із питаннями психологічної безпеки рекламних технологій, необхідно враховувати основні тенденції розвитку ефективності психологічного впливу реклами на людину. |
|
Publisher |
ПУЕТ,
|
|
Date |
2016-11-03T10:41:12Z
2016-11-03T10:41:12Z 2016-04-22 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст : збір-
978-966-184-233-4 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5042 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
ЗБІРНИК;15-17
|
|