ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КЛАСИФІКАЦІЇ РЕКЛАМНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ЗА ВИДАМИ ПОСЛУГ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КЛАСИФІКАЦІЇ РЕКЛАМНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ЗА ВИДАМИ ПОСЛУГ
|
|
| Creator |
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
|
|
| Subject |
маркетинг, рекламні посередники, рекламні агентства
|
|
| Description |
важливе місце серед елементів комунікаційної інфраструктури належить рекламним посередникам.
|
|
| Publisher |
ПВНЗ «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая», 2015
|
|
| Date |
2016-11-03T10:48:28Z
2016-11-03T10:48:28Z 2015-05-20 |
|
| Type |
Book
|
|
| Identifier |
Актуальні проблеми сучасної науки: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Полтава, 20 травня 2015 року. – Полтава: ПІБ МНТУ, 2013. – 198 с.
А-26 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5043 |
|
| Language |
ua
|
|
| Relation |
Збірник наукових праць всеукраїнської;99-102
|
|