Запис Детальніше

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КЛАСИФІКАЦІЇ РЕКЛАМНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ЗА ВИДАМИ ПОСЛУГ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КЛАСИФІКАЦІЇ РЕКЛАМНИХ ПОСЕРЕДНИКІВ ЗА ВИДАМИ ПОСЛУГ
 
Creator Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
 
Subject маркетинг, рекламні посередники, рекламні агентства
 
Description важливе місце серед елементів комунікаційної інфраструктури належить рекламним посередникам.
 
Publisher ПВНЗ «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая», 2015
 
Date 2016-11-03T10:48:28Z
2016-11-03T10:48:28Z
2015-05-20
 
Type Book
 
Identifier Актуальні проблеми сучасної науки: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. – Полтава, 20 травня 2015 року. – Полтава: ПІБ МНТУ, 2013. – 198 с.
А-26
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5043
 
Language ua
 
Relation Збірник наукових праць всеукраїнської;99-102