Запис Детальніше

Змістово-технологіне забезпечення спостережень учнів початкової школи на уроках природознавсва

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15322/
 
Title Змістово-технологіне забезпечення спостережень учнів початкової школи на уроках природознавсва
Содержательно-технологическое обеспечение наблюдений учащихся начальной школы на уроках
The content-providing technological supervision of elementary school students in the classroom Natural
 
Creator Романенко, Катерина Анатоліївна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розкрито змістово-технологічне забезпечення спостережень учнів початкової школи на уроках природознавства. Розвиваючи в дітей уміння проводити систематичні спостереження формується їх інтерес до навчання, розвивається уява, мовлення, мислення тощо. Зокрема під час віртуальної екскурсії діти знайомляться з рослинами, тваринами і одночасно з умовами їх проживання, що сприяє утворенню первинних уявлень про взаємозв'язки в природі.У статті розкрито змістово-технологічне забезпечення спостережень учнів початкової школи на уроках природознавства. Розвиваючи в дітей уміння проводити систематичні спостереження формується їх інтерес до навчання, розвивається уява, мовлення, мислення тощо. Зокрема під час віртуальної екскурсії діти знайомляться з рослинами, тваринами і одночасно з умовами їх проживання, що сприяє утворенню первинних уявлень про взаємозв'язки в природі.
В статье раскрыто содержательно-технологическое обеспечение наблюдений учащихся начальной школы на уроках. Развивая у детей умение проводить систематические наблюдения формируется их интерес к учебе, развивается воображение, речь, мышление и т. В частности, во время виртуальной экскурсии дети знакомятся с растениями, животными и одновременно с условиями их проживания, что способствует образованию первичных представлений о взаимосвязи в природе.
The article deals with technological content and ensure observation of elementary school students in the classroom science. Developing in children the ability to conduct systematic observations forming their interest in learning, developing imagination, language, thinking and so on. In particular when children are introduced virtual tour of plants, animals and also to the conditions of residence, which promotes the formation of primary concepts about relationships in nature.
 
Publisher Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя
 
Date 2016-10-20
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15322/1/K_Romanenko_POIPP_2016.pdf
Романенко, Катерина Анатоліївна (2016) Змістово-технологіне забезпечення спостережень учнів початкової школи на уроках природознавсва Міжнародна науково-практична конференція присвячена Дню початкової освіти. с. 132-133.