Запис Детальніше

Інноваційні підходи до формування навичок зв’язного описового мовлення учнів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15328/
 
Title Інноваційні підходи до формування навичок зв’язного описового мовлення учнів початкової школи
Инновационные подходы к формированию навыков связной описательного речи учащихся начальной школы
Innovative approaches to the formation of coherent descriptive speech skills of elementary school students
 
Creator Порядченко, Леся Анатоліївна
 
Subject Міжнародні
 
Description В статті представлені характерні особливості опису як одного з функціонально-смислових типів мовлення та запропоновані інноваційні підходи до методики формування мовленнєвих навичок опису в учнів початкової школи в єдності її компонентів: мети, завдань, мовно-мовленнєвого змісту, методів, організаційних форм та засобів.
В статье представлены характерные особенности описания как одного из функционально-смысловых типов речи и предложены инновационные подходы к методике формирования речевых навыков описания у учащихся начальной школы в единстве ее компонентов: целей, задач, культурно-речевого содержания, методов, организационных форм и средств.
The article presents the characteristics describe as one of the functional and semantic types of speech and proposed innovative approaches to forming techniques described in the speech skills of elementary school students in the unity of its components: purpose, objectives, language and speech content, methods, organizational forms and means.
 
Publisher Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя
 
Date 2016-10-20
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15328/1/L_Poryadchenko_POIPP_2016.pdf
Порядченко, Леся Анатоліївна (2016) Інноваційні підходи до формування навичок зв’язного описового мовлення учнів початкової школи Міжнародна науково-практична конференція присвячена Дню початкової освіти. с. 117-119.