Запис Детальніше

Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вокально-виконавської діяльності

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15425/
 
Title Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вокально-виконавської діяльності
Стимулирование творческой самореализации будущего учителя музыкального искусства в процессе вокально-исполнительской деятельности
Encouraging creative self-realization of the future teacher of music in the vocal and performing activities
 
Creator Мережко, Юлія Валеріївна
 
Subject Міжнародні
 
Description Статтю присвячено питанню щодо стимулювання творчої самореалізації студентів факультетів мистецтв ВНЗ під час вокально-виконавської діяльності на заняттях з вокалу та постановки голосу. Автором запропоновано методи та прийоми стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки. Значну увагу відведено таким методам творчої самореалізації як: залучення студентів до елементів самостійного інтерпретування вокальної музики; прослуховування музичних творів у виконавських трактовках різних співаків; поєднання інтерпретації вокального твору з інсценізацією тощо.
Статья посвящена вопросу стимулирования творческой самореализации студентов факультетов искусств высших учебных заведений во время вокально-исполнительской деятельности на занятиях вокала, постановки голоса. Автором предложены методы и приемы стимулирования творческой самореализации будущих учителей музыкального искусства в процессе профессиональной подготовки. Значительное внимание уделено таким методам творческой самореализации как: привлечение студентов к элементам самостоятельной интерпретации вокальной музыки; прослушивание песни в исполнительских трактовках разных вокалистов; сочетание интерпретации вокального произведения с инсценировкой и тому подобное.
The article is devoted to the promotion of creative self-actualization of Faculty of Arts students in Higher Educational Institutions during the vocal and performance activity in the vocal and the vocal training classes. The author suggests the methods and techniques which may help to promote creative self-actualization of the future teachers of Musical Arts in the course of professional education. Special attention is paid to such methods of creative self-actualization as students’ attraction to the elements of self-interpretation of vocal music and its combination with the vocal interpretation as adapted for the stage; work on a visual representation of students during a concert performance etc.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016-04-14
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15425/1/Y_Merezhko_PMOHK%20_KAEV.pdf
Мережко, Юлія Валеріївна (2016) Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вокально-виконавської діяльності Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики XXI століття. с. 619-625.