Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації України
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації України
|
|
Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Маркетинг, комунікації, оптимізаційна модель
|
|
Description |
У статті представлена методика розрахунку оптимального поєднання інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємств споживчої кооперації України.
|
|
Publisher |
Софія: «Бял ГРАД-БГ» ООД
|
|
Date |
2016-11-04T09:42:43Z
2016-11-04T09:42:43Z 2008-01 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Наука и образование-2008: збірник наукових праць за матеріалами IV Міжнар. наук.-практ. конф. (Софія, 3-15 січня 2008 р.). – Софія: «Бял ГРАД-БГ», 2008. – С. 59-62.
978-966-8736-05-6 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5049 |
|
Language |
ua
|
|