Запис Детальніше

Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації України

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика оптимального поєднання комунікаційних інструментів у діяльності підприємств споживчої кооперації України
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, комунікації, оптимізаційна модель
 
Description У статті представлена методика розрахунку оптимального поєднання інструментів маркетингових комунікацій у діяльності підприємств споживчої кооперації України.
 
Publisher Софія: «Бял ГРАД-БГ» ООД
 
Date 2016-11-04T09:42:43Z
2016-11-04T09:42:43Z
2008-01
 
Type Thesis
 
Identifier Наука и образование-2008: збірник наукових праць за матеріалами IV Міжнар. наук.-практ. конф. (Софія, 3-15 січня 2008 р.). – Софія: «Бял ГРАД-БГ», 2008. – С. 59-62.
978-966-8736-05-6
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5049
 
Language ua