Запис Детальніше

Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, підприємство, конкурентоспроможність, маркетинговий потенціал
 
Description Досліджено складові маркетингового потенціалу як важливого елементу управління конкурентоспроможністю підприємства.
 
Publisher Полтава: РВВ ПУЕТ
 
Date 2016-11-04T09:46:53Z
2016-11-04T09:46:53Z
2010-05
 
Type Thesis
 
Identifier Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти: збірник наукових праць за матеріалами V Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 13-14 травня 2010 р.). − Полтава: РВВ ПУЕТ, 2010. – Ч. 1. – С. 145-146.
978-966-184-084-2
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5051
 
Language ua