Запис Детальніше

Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/15451/
978-617-658-019-5
 
Title Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя
Потенциал педагогики в профессиональном развитии и совершенствовании учителя
Potential pedagogy in professional development and improving teacher
 
Creator Хоружа, Людмила Леонідівна
 
Subject Видані в Україні
 
Description Автор наукового доробку розмірковує над проблемою розкриття потенціалу педагогіки і використання його вчителем для власного професійного розвитку та вдосконалення. У процесі аналізу можливостей трансгресивної педагогіки в умовах сучасності визначаються: культорологічна спрямованість теорії та практики, креативно-інноваційний характер педагогічного процесу, духовний і етичний саморозвиток педагога. Розглянуто змістово-технологічний ресурс педагогіки щодо підвищення ефективності педагогічної діяльності та досягнення вчителем акме-вершин.
Автор научного материала размышляет над проблемой раскрытия потенциала педагогики и использования его учителем для собственного профессионального развития и совершенствования. В процессе анализа возможностей трансгрессивной педагогики в условиях современности определяются: культурологическое направленность теории и практики, креативно-инновационный характер педагогического процесса, духовное и нравственное саморазвитие педагога. Рассмотрен содержательно-технологический ресурс педагогики для повышению эффективности педагогической деятельности и достижения учителем акме-вершин.
The author of the scientific research reflects on disclosure of potential problem of pedagogy and using it by teacher for his professional development and perfection. The possibilities of transgressive pedagogy in the modern condition are defined: culturological orientation of theory and practice, creative and innovative character of pedagogical process, spiritual and ethic self-development of teacher. It is examined content and technological resources of pedagogy for improvement the efficiency of pedagogical activity and achivement of acmeological goals by the teacher.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Монографія
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/15451/1/L_Khoruzha_SADTMPA_2016_PI.pdf
Хоружа, Людмила Леонідівна (2016) Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя Колективна (три і більше авторів). Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ.