Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
|
|
Creator |
Карпенко, Наталія Володимирівна
Яловега, Наталія Іванівна |
|
Subject |
Маркетинг, стратегічне управління, комплекс маркетингових комунікацій
|
|
Description |
У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу у сфері споживчої кооперації. Проаналізовано та висвітлено методологію та практику стратегічного управління маркетинговою діяльністю кооперативних підприємств України. Особливу увагу приділено аналізу конкурентоспроможності й комунікаційної діяльності зазначених підприємств.
|
|
Publisher |
ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
|
|
Date |
2016-11-05T09:58:45Z
2016-11-05T09:58:45Z 2012 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : [монографія] / Н.В. Карпенко, Н.І. Яловега ; Полтавський університет економіки і торгівлі. – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2012. – 278 с.
978-966-184-191-7 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5070 |
|
Language |
ua
|
|