Запис Детальніше

Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
 
Creator Карпенко, Наталія Володимирівна
Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, стратегічне управління, комплекс маркетингових комунікацій
 
Description У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу у сфері споживчої кооперації. Проаналізовано та висвітлено методологію та практику стратегічного управління маркетинговою діяльністю кооперативних підприємств України. Особливу увагу приділено аналізу конкурентоспроможності й комунікаційної діяльності зазначених підприємств.
 
Publisher ВНЗУ "Полтавський університет економіки і торгівлі"
 
Date 2016-11-05T09:58:45Z
2016-11-05T09:58:45Z
2012
 
Type Other
 
Identifier Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства : [монографія] / Н.В. Карпенко, Н.І. Яловега ; Полтавський університет економіки і торгівлі. – Полтава : РВВ ПУЕТ, 2012. – 278 с.
978-966-184-191-7
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5070
 
Language ua