Запис Детальніше

Використання фреймінг – ефекту для проекції попередньо вивчених дисциплін, 82-83

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання фреймінг – ефекту для проекції попередньо вивчених дисциплін, 82-83
 
Creator Захаренко-Селезньова, Анжелла Миколаївна
 
Subject маркетинг, ефект фреймінгу
 
Description Фреймінг, на відміну від «концентрації на актуальності», робить наголос не на самій новій інформації, а на рисах, що дозволяють віднести інформацію до вже відомої категорії.
 
Publisher Полтава : ПУЕТ
 
Date 2016-11-05T11:14:42Z
2016-11-05T11:14:42Z
2016-02-19
 
Type Book
 
Identifier Якість вищої освіти: сучасні тенденції та перспективи розвитку освітньої діяльності вищого навчального закладу : матеріали XLI Міжнародної науково-методичної конференції, (м. Полтава, 18–19 лютого 2016 року). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 415 с.
978-966-184-220-4
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5071
 
Language ua
 
Relation Матеріали XLI Міжнародної науково-методичної конференції;82-84