Використання фреймінг – ефекту для проекції попередньо вивчених дисциплін, 82-83
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання фреймінг – ефекту для проекції попередньо вивчених дисциплін, 82-83
|
|
Creator |
Захаренко-Селезньова, Анжелла Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг, ефект фреймінгу
|
|
Description |
Фреймінг, на відміну від «концентрації на актуальності», робить наголос не на самій новій інформації, а на рисах, що дозволяють віднести інформацію до вже відомої категорії.
|
|
Publisher |
Полтава : ПУЕТ
|
|
Date |
2016-11-05T11:14:42Z
2016-11-05T11:14:42Z 2016-02-19 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Якість вищої освіти: сучасні тенденції та перспективи розвитку освітньої діяльності вищого навчального закладу : матеріали XLI Міжнародної науково-методичної конференції, (м. Полтава, 18–19 лютого 2016 року). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 415 с.
978-966-184-220-4 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5071 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Матеріали XLI Міжнародної науково-методичної конференції;82-84
|
|