Планування структури і бюджету стимулювання системи просування товару, 104-106
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Планування структури і бюджету стимулювання системи просування товару, 104-106
|
|
Creator |
Захаренко, Анжелла Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг,маркетингові комунікації,
|
|
Description |
Процес розробки рекламного бюджеry, як i вся рекламна дiяльнiсть, значною мiрою мас су6'єктивний, творчий елемент,та багато в чому залежлтгь вiд iнтуiцiї, чуття, особистого досвiду, iндивiдуальнлlх характеристик відповідальних за процес спецiалiстiв рекламних агенцій. |
|
Publisher |
редакційно-видавничий відділ ПУСКУ
|
|
Date |
2016-11-05T11:30:16Z
2016-11-05T11:30:16Z 2007-04 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України, квітень 2007 №1(21)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5072 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
економічні науки;104-106
|
|