Запис Детальніше

Планування структури і бюджету стимулювання системи просування товару, 104-106

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування структури і бюджету стимулювання системи просування товару, 104-106
 
Creator Захаренко, Анжелла Миколаївна
 
Subject маркетинг,маркетингові комунікації,
 
Description Процес розробки рекламного бюджеry, як i вся
рекламна дiяльнiсть, значною мiрою мас су6'єктивний, творчий елемент,та багато в чому залежлтгь вiд
iнтуiцiї, чуття, особистого досвiду, iндивiдуальнлlх
характеристик відповідальних за процес спецiалiстiв рекламних агенцій.
 
Publisher редакційно-видавничий відділ ПУСКУ
 
Date 2016-11-05T11:30:16Z
2016-11-05T11:30:16Z
2007-04
 
Type Book
 
Identifier науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України, квітень 2007 №1(21)
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5072
 
Language ua
 
Relation економічні науки;104-106