Запис Детальніше

Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22346/
 
Title Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів
 
Creator Семенець, С. П.
 
Subject Mathematical Analysis
 
Description у контексті задачного підходу до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів розробити навчальну модель процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів, навести приклад її реалізації в старшій ланці шкільної математичної освіти, представлений рівень змістово-теоретичного узагальнення задач співвіднести із зоною найближчого математичного розвитку школярів.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22346/1/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%E2%84%969_2016%20%D1%81.%2031-33.pdf
Семенець, С. П. (2016) Навчально-теоретичні задачі з математики: моделювання процесу розв’язування нерівностей методом інтервалів. «Математика в рідній школі» (9). pp. 31-33.