Запис Детальніше

Рекламне агентство - посередник чи постачальник послуг?, 101-108

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Рекламне агентство - посередник чи постачальник послуг?, 101-108
 
Creator Захаренко, Анжела Миколаївна
 
Subject маркетинг,рекламна діяьність, рекламні агентства
 
Description Основна роль рекламного ацентства полягае в плануваннi, розробцi та проведеннi
рекламних кампанiй. Але саме в наш час межi цiеi дiяльностi
визначаються типом агентства.
 
Publisher Одеський державний економічний університет
 
Date 2016-11-07T08:39:48Z
2016-11-07T08:39:48Z
2007-05
 
Type Book
 
Identifier Економічний вісник, Одеський державний економічний унівеситет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців.-науки: економіка, політилогія, історія - 2007 - 10 (47) -211с., мови: укр.,рос.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5075
 
Language ua
 
Relation економічні науки;101-108