Рекламне агентство - посередник чи постачальник послуг?, 101-108
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рекламне агентство - посередник чи постачальник послуг?, 101-108
|
|
Creator |
Захаренко, Анжела Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг,рекламна діяьність, рекламні агентства
|
|
Description |
Основна роль рекламного ацентства полягае в плануваннi, розробцi та проведеннi рекламних кампанiй. Але саме в наш час межi цiеi дiяльностi визначаються типом агентства. |
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|
Date |
2016-11-07T08:39:48Z
2016-11-07T08:39:48Z 2007-05 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Економічний вісник, Одеський державний економічний унівеситет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців.-науки: економіка, політилогія, історія - 2007 - 10 (47) -211с., мови: укр.,рос.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5075 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
економічні науки;101-108
|
|