Запис Детальніше

Етичність та психологічна безпека рекламних технологій, 220-227

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етичність та психологічна безпека рекламних технологій, 220-227
 
Creator Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
 
Subject маркетинг, психологічні технології,етична коректность реклами
 
Description Розглядаючи проблему етичної кopeктнocтi реклами в бiльш широкому розумiннi, з метою обiгу всього спектру впливу на суспiльство в цiлому, виявляеться вiдсутнiсть єдиного комп-
лексу принципiв, спираючись на якi, громадськi iнститути могли
б достатньо швидко та квалiфiковано sдiйснювати монiторинг.
 
Publisher Одеський державний економічний університет
 
Date 2016-11-07T09:04:02Z
2016-11-07T09:04:02Z
2008-02
 
Type Book
 
Identifier Науковий вiсник . Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців – Науки: економіка, політологія, історія - 2008. – N. 11 (67). - 236 с. – Мови: укр., рос.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5076
 
Language ua
 
Relation нотатки;220-227