Етичність та психологічна безпека рекламних технологій, 220-227
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етичність та психологічна безпека рекламних технологій, 220-227
|
|
Creator |
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг, психологічні технології,етична коректность реклами
|
|
Description |
Розглядаючи проблему етичної кopeктнocтi реклами в бiльш широкому розумiннi, з метою обiгу всього спектру впливу на суспiльство в цiлому, виявляеться вiдсутнiсть єдиного комп- лексу принципiв, спираючись на якi, громадськi iнститути могли б достатньо швидко та квалiфiковано sдiйснювати монiторинг. |
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|
Date |
2016-11-07T09:04:02Z
2016-11-07T09:04:02Z 2008-02 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Науковий вiсник . Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців – Науки: економіка, політологія, історія - 2008. – N. 11 (67). - 236 с. – Мови: укр., рос.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5076 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
нотатки;220-227
|
|