Дослідження маркетингової діяльності рекламних посередників Полтавського регіону,12-20
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження маркетингової діяльності рекламних посередників Полтавського регіону,12-20
|
|
Creator |
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг,рекламні посередники,рекламні послуги
|
|
Description |
Проблема дослідження маркетингової діяльності рекламних посередників Полтавського регіону досить актуальна, оскільки коло інтересів рекламодавців та споживачів доволі широке, а caмi рекламні агентства мають тенденцію до збільшення або об’єднання малих за розмирами рекламних агентств у творчі більш крупні компанії. |
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|
Date |
2016-11-07T09:27:27Z
2016-11-07T09:27:27Z 2007-08 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Науковий вісник . Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців – Науки: економіка, політологія, історія - 2007. – N. 16 (53). - 213 с. – Мови: укр., рос.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5077 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Економічні науки;12-20
|
|