Запис Детальніше

Дослідження маркетингової діяльності рекламних посередників Полтавського регіону,12-20

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження маркетингової діяльності рекламних посередників Полтавського регіону,12-20
 
Creator Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
 
Subject маркетинг,рекламні посередники,рекламні послуги
 
Description Проблема дослідження маркетингової діяльності рекламних
посередників Полтавського регіону досить актуальна, оскільки
коло інтересів рекламодавців та споживачів доволі широке, а
caмi рекламні агентства мають тенденцію до збільшення або
об’єднання малих за розмирами рекламних агентств у творчі
більш крупні компанії.
 
Publisher Одеський державний економічний університет
 
Date 2016-11-07T09:27:27Z
2016-11-07T09:27:27Z
2007-08
 
Type Book
 
Identifier Науковий вісник . Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців – Науки: економіка, політологія, історія - 2007. – N. 16 (53). - 213 с. – Мови: укр., рос.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5077
 
Language ua
 
Relation Економічні науки;12-20