Маркетингові дослідження рівня попиту та споживчих мотивацій на ринку рекламних послуг, 39-47
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження рівня попиту та споживчих мотивацій на ринку рекламних послуг, 39-47
|
|
Creator |
Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
|
|
Subject |
маркетинг, маркетингові дослідження, рекламні дослідження
|
|
Description |
При вивченнi питання меркетингових дослiджень рiвня попиту та споживчих мотивацiй на ринку рекламних послуг необхiдно враховувати бажання рекламодавців максимально задовольнити запити та потреби споживачiв. Саме тому на ринку рекламних послуг виникає необхідність не одноразових досліджень, а систематичний збір інформації, яка має характер та склад показникiв, необхідних для рекламної діяльності |
|
Publisher |
Одеський державний економічний університет.
|
|
Date |
2016-11-07T09:48:07Z
2016-11-07T09:48:07Z 2007-05 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Науковий вісник . Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців – Науки: економіка, політологія, історія - 2007. – N. 12 (49). - 199 с. – Мови: укр., рос.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5083 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Економічні науки;39-47
|
|