Запис Детальніше

Маркетингові дослідження рівня попиту та споживчих мотивацій на ринку рекламних послуг, 39-47

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження рівня попиту та споживчих мотивацій на ринку рекламних послуг, 39-47
 
Creator Захаренко-Селезньова, Анжела Миколаївна
 
Subject маркетинг, маркетингові дослідження, рекламні дослідження
 
Description При вивченнi питання меркетингових дослiджень рiвня попиту та споживчих мотивацiй на ринку рекламних послуг необхiдно враховувати бажання рекламодавців максимально задовольнити запити та потреби споживачiв.
Саме тому на ринку рекламних послуг виникає необхідність не одноразових досліджень, а систематичний збір інформації, яка має характер та склад показникiв, необхідних для рекламної діяльності
 
Publisher Одеський державний економічний університет.
 
Date 2016-11-07T09:48:07Z
2016-11-07T09:48:07Z
2007-05
 
Type Book
 
Identifier Науковий вісник . Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців – Науки: економіка, політологія, історія - 2007. – N. 12 (49). - 199 с. – Мови: укр., рос.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/5083
 
Language ua
 
Relation Економічні науки;39-47