Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15493/
 
Title Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї"
Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї"
Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї"
 
Creator Римар, Наталія Юріївна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description У дисертації здійснено комплексний аналіз художньої прози Ніни Бічуї з погляду наративної організації текстів. Визначено індивідуальні викладові стратегії як свідчення авторської своєрідності й експериментаторства в контексті українських літературно-мистецьких координат1960 – 1980-х років. У дослідженні подано теоретико-методологічний огляд основних наративних концепцій і типологій у дотичності до художнього твору, з’ясовано місце прози Ніни Бічуї в літературознавчому дискурсі. Визначено основні й другорядні наративні типи в аналізованих епічних текстах, схарактеризовано художній наратив історії в авторській інтерпретації, виявлено ті текстуальні форми організації прозових творів, якими активно послуговується письменниця. Проаналізовано хронотоп як засіб наративного моделювання. Диференційовано власне авторські наративні стратегії викладової манери. У результаті дослідження до наратологічного інструментарію введено поняття змішано- змінної нарації, роздвоєного наратора, а до індивідуально-стильових особливостей художнього письма – фрагментарність, синхронність, декларативність, смислощільність, рельєфність, автокоментування.
У дисертації здійснено комплексний аналіз художньої прози Ніни Бічуї з погляду наративної організації текстів. Визначено індивідуальні викладові стратегії як свідчення авторської своєрідності й експериментаторства в контексті українських літературно-мистецьких координат1960 – 1980-х років. У дослідженні подано теоретико-методологічний огляд основних наративних концепцій і типологій у дотичності до художнього твору, з’ясовано місце прози Ніни Бічуї в літературознавчому дискурсі. Визначено основні й другорядні наративні типи в аналізованих епічних текстах, схарактеризовано художній наратив історії в авторській інтерпретації, виявлено ті текстуальні форми організації прозових творів, якими активно послуговується письменниця. Проаналізовано хронотоп як засіб наративного моделювання. Диференційовано власне авторські наративні стратегії викладової манери. У результаті дослідження до наратологічного інструментарію введено поняття змішано- змінної нарації, роздвоєного наратора, а до індивідуально-стильових особливостей художнього письма – фрагментарність, синхронність, декларативність, смислощільність, рельєфність, автокоментування.
У дисертації здійснено комплексний аналіз художньої прози Ніни Бічуї з погляду наративної організації текстів. Визначено індивідуальні викладові стратегії як свідчення авторської своєрідності й експериментаторства в контексті українських літературно-мистецьких координат1960 – 1980-х років. У дослідженні подано теоретико-методологічний огляд основних наративних концепцій і типологій у дотичності до художнього твору, з’ясовано місце прози Ніни Бічуї в літературознавчому дискурсі. Визначено основні й другорядні наративні типи в аналізованих епічних текстах, схарактеризовано художній наратив історії в авторській інтерпретації, виявлено ті текстуальні форми організації прозових творів, якими активно послуговується письменниця. Проаналізовано хронотоп як засіб наративного моделювання. Диференційовано власне авторські наративні стратегії викладової манери. У результаті дослідження до наратологічного інструментарію введено поняття змішано- змінної нарації, роздвоєного наратора, а до індивідуально-стильових особливостей художнього письма – фрагментарність, синхронність, декларативність, смислощільність, рельєфність, автокоментування.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15493/1/%D0%9C%D0%B0%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%BA%D0%BE.pdf
Римар, Наталія Юріївна (2016) Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї" Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка.