Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15493/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї"
Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї" Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї" |
|
Creator |
Римар, Наталія Юріївна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
У дисертації здійснено комплексний аналіз художньої прози Ніни Бічуї з погляду наративної організації текстів. Визначено індивідуальні викладові стратегії як свідчення авторської своєрідності й експериментаторства в контексті українських літературно-мистецьких координат1960 – 1980-х років. У дослідженні подано теоретико-методологічний огляд основних наративних концепцій і типологій у дотичності до художнього твору, з’ясовано місце прози Ніни Бічуї в літературознавчому дискурсі. Визначено основні й другорядні наративні типи в аналізованих епічних текстах, схарактеризовано художній наратив історії в авторській інтерпретації, виявлено ті текстуальні форми організації прозових творів, якими активно послуговується письменниця. Проаналізовано хронотоп як засіб наративного моделювання. Диференційовано власне авторські наративні стратегії викладової манери. У результаті дослідження до наратологічного інструментарію введено поняття змішано- змінної нарації, роздвоєного наратора, а до індивідуально-стильових особливостей художнього письма – фрагментарність, синхронність, декларативність, смислощільність, рельєфність, автокоментування.
У дисертації здійснено комплексний аналіз художньої прози Ніни Бічуї з погляду наративної організації текстів. Визначено індивідуальні викладові стратегії як свідчення авторської своєрідності й експериментаторства в контексті українських літературно-мистецьких координат1960 – 1980-х років. У дослідженні подано теоретико-методологічний огляд основних наративних концепцій і типологій у дотичності до художнього твору, з’ясовано місце прози Ніни Бічуї в літературознавчому дискурсі. Визначено основні й другорядні наративні типи в аналізованих епічних текстах, схарактеризовано художній наратив історії в авторській інтерпретації, виявлено ті текстуальні форми організації прозових творів, якими активно послуговується письменниця. Проаналізовано хронотоп як засіб наративного моделювання. Диференційовано власне авторські наративні стратегії викладової манери. У результаті дослідження до наратологічного інструментарію введено поняття змішано- змінної нарації, роздвоєного наратора, а до індивідуально-стильових особливостей художнього письма – фрагментарність, синхронність, декларативність, смислощільність, рельєфність, автокоментування. У дисертації здійснено комплексний аналіз художньої прози Ніни Бічуї з погляду наративної організації текстів. Визначено індивідуальні викладові стратегії як свідчення авторської своєрідності й експериментаторства в контексті українських літературно-мистецьких координат1960 – 1980-х років. У дослідженні подано теоретико-методологічний огляд основних наративних концепцій і типологій у дотичності до художнього твору, з’ясовано місце прози Ніни Бічуї в літературознавчому дискурсі. Визначено основні й другорядні наративні типи в аналізованих епічних текстах, схарактеризовано художній наратив історії в авторській інтерпретації, виявлено ті текстуальні форми організації прозових творів, якими активно послуговується письменниця. Проаналізовано хронотоп як засіб наративного моделювання. Диференційовано власне авторські наративні стратегії викладової манери. У результаті дослідження до наратологічного інструментарію введено поняття змішано- змінної нарації, роздвоєного наратора, а до індивідуально-стильових особливостей художнього письма – фрагментарність, синхронність, декларативність, смислощільність, рельєфність, автокоментування. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15493/1/%D0%9C%D0%B0%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%BA%D0%BE.pdf
Римар, Наталія Юріївна (2016) Відгук офіційного опонента доктора філологічних наук, професлора Мацевко-Бекерської Л.В. на дисертацію Римар Н.Ю. за темою: "Наративні стратегії художньої прози Ніни Бічуї" Кандидат thesis, Київський унверситет імені Бориса Грінченка. |
|