Запис Детальніше

Виховання моральних цінностей у контексті проблеми наступності між дошкільною освітою та початковою школою

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22356/
 
Title Виховання моральних цінностей у контексті проблеми наступності між дошкільною освітою та початковою школою
 
Creator Федорова, М. А.
 
Subject L Education (General)
 
Description У статті охарактеризовано зміст поняття "наступність" у філософії, психології, педагогіці. Автором наступність у вихованні моральних цінностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку розуміється як встановлення об'єктивного зв'язку між організацією виховного процесу ДНЗ та початкової школи, що має на меті забезпечити його послідовність, системність, сприяти переходу дітей на більш високий рівень морального розвитку. Проаналізовано причини, що ускладнюють реалізацію наступності в період переходу від дошкільної до початкової шкільної освіти. Автором запропоновано власний підхід до виділення аспектів наступності у вихованні моральних цінностей (індивідуально-особистісний та організаційно-педагогічний), обґрунтовано їх змістовне наповнення.
 
Publisher Інститут інноваційних технологій змісту освіти МОН України. – К.
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format pdf
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22356/1/2015_%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%A5%D0%BC%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.PDF
Федорова, М. А. (2015) Виховання моральних цінностей у контексті проблеми наступності між дошкільною освітою та початковою школою. Нові технології навчання :науково-методичний зб. (86). pp. 130-134.