ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПЕДАГОГІЧНА КЛАСИФІКАЦІЯ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ
PEDAGOGICAL CLASSIFICATION OF MASSIVE OPEN DISTANCE COURSES ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ КЛАССИФИКАЦИЯ МАССОВЫХ ОТКРЫТЫХ ДИСТАНЦИОННЫХ КУРСОВ |
|
Creator |
Baсurovska, Ilona V.
|
|
Subject |
масові відкриті дистанційні курси; біхевіористський підхід; конективістський підхід; навчання; переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів
massive open distance courses; behaviorist approach; connectionist approach; learning; advantages and disadvantages of massive open distance courses массовые открытые дистанционные курсы; бихевиористский подход; коннективистский подход; обучение; преимущества и недостатки массовых открытых дистанционных курсов |
|
Description |
В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістського підходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.
The author of the article outlines pedagogical classification of massive open distance courses based on behaviorist and connectionist approaches; defines pedagogical features of such massive open distance courses; analyzes the classification of types of massive open distance courses and defines their characteristics; points out advantages and disadvantages of massive open distance courses; forms tasks of open distance courses projects. В статье представлена педагогическая классификация массовых открытых дистанционных курсов на основе бихевиористского и коннективистского подходов, определены педагогические особенности таких массовых открытых дистанционных курсов; проанализирована классификация типов массовых открытых дистанционных курсов и определены их особенности; выделено преимущества и недостатки массовых открытых дистанционных курсов; сформированы задачи проектов массовых открытых дистанционных курсов. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-11-08
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/390
10.28925/2312-5829.2016.3.10820 |
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(15) (2016); 108-120
Educological discourse; № 3(15) (2016); 108-120 Освитологичный дискурс; № 3(15) (2016); 108-120 2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/390/341
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/390/144 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0 |
|